5 Şubat 2013 Salı

Şiirler Şiirler

Ben ne zaman doğru düzgün incelemeler yazacağım acaba? Yani en başından beri burada ciddi hiçbir şey olmayacağını söyledim ama arada üzülüyorum. Okulda her edebi metne incelemek üzere yaklaştığımızdan çok tiksindim galiba. Şimdi okuduğunda kalbini ezen bir şiir hakkında "Şiir öznesi hede hödödür şiir bu yüzden modernist şiirin özelliklerini taşırken hede hödö yüzünden hebeledir" yazmak nasıl bir beynin ürünü ya?! Tabi bilimsel olalım, biz de bilimiz tamam mıaaa diye zırlayalım ama bi bırakın önce bi etkilenelim bi tadını çıkaralım. Neyse. Günün şiirini atıp kaçayım:

Çay Kuarteti

Ben seni hiç üzmem
Papatya çayı yapmak isterim sana
Sonra portakal çayı
Füme lapsang souchong çayı
Ama ben seni hiç üzemem
Deliririm yalnızca
Sessizce tek başıma deliririm
Beni Lape'ye koyarlar
Koyu Türk çayı içerim orada
yalnızca

Lale Müldür

Benim içimden bu şiir hakkında ilk naif demek geliyor. Naif ve kırılgan, yumuşak, incinmiş.. Bilimsel olmuyor ama böyle. Bilimsel de yazamam ki böyle bir şiir hakkında. Etkisinden kurtulmam gerek önce. Güzel ama.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder