24 Mayıs 2013 Cuma

Kedilerim :)

Azıcık da neşeli bi post yazayım dedim buraya. O kadar da depresif, ters, melankolik, metalci değil de şirin şeylerle de ilgilenen biri olduğumu göstereyim.
Benim bir sürü kedim var. Okulda her yerde kedi var ve ben hepsinin annesiyim. Onlara yemek veriyorum, seviyorum, kucaklayıp köpeklerden kaçıyorum. En çok da peşlerinden koşuyorum sevmek için. Fotoğraflarını çektiğim minnakları göstereyim dedim. Fotolar telefonumla çekildi, bayaa kötüler ama modellerim çok şirin :)

İlk 5 fotoğraf çiçeğim Axl Gül'e ait. Kendisi kedilerin en karizmatiği, tipini yediğim. Ne yazıkki uzun zamandır ortalarda gözükmüyor :(





silinmiş ojelerim ve sallamayan kedim

bu minnak yurdun önünde yaşıyor, dişi, kuyruğundan bi parça kopmuş :/

bu reyizin uyandırılma hikayesi bayaa eğlenceli, uyuyuşa bak yerimm

bu kaplan can

axl gül'e benzese de o değil, hala kızı axl su

Bu arkadaş bizim okuldan değil. Balmumcu'da Sabah / ATV binasının orada yaşıyo benim arkadaş besliyor. Adı Şükriye Cabbar mış :)

Tüm kediler sizinle olsun :)

5 yorum:

  1. Axl Gül ne o öyle ya kulaklar falan şekil yapmış? <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedilerin en karizmatiğği o ya acaip bi varlık :) yerim onu <3

      Sil
  2. Yerim ben bunları yaaa :D Çok seviyorum kedileri ve tabii ki bütün hayvanları! <3 ^^ Akrep, çekirge ve fare dışında, ölümüne korkuyorum onlardan :D <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de köpeklerden ölümüne korkuyorum çok sevmeme rağmen :( kediler candır ama <3

      Sil
    2. Küçükken benimde köpeklere karşı bir fobim vardı, çünkü bir kurt köpeği peşlemişti beni :D Ama daha sonradan geçti, umarım seninki de bir gün geçer :) <3

      Sil