1 Ekim 2013 Salı

Son Zamanlarda...



Kedi peşinde koşuyorum. Derslere gidiyorum, ders dışı bir aktivitem yok. Dansa başlayacağım ama başlamaya korkuyorum.
Dışarıdan bakıldığında harikayım ama dokunsalar ağlarım sanırım. Bu gün ağzına ağzına vurmam gereken biriyle karşılaştım. Geçmişte yaptığım aptallıklara takılıyorum. Bir yandan da hala aptallıklar yaptığım ve fark etmediğim ihtimali aklıma geliyor ama bunu geçirecek bir şey yok. Mozart dinleyip zihnimi düzene oturtmaya çalışıyorum.
Makyaj yapmayı bırakalı aylar oldu sanırım. Yeni bir kaç ürün de aldım aslında ama pek oynayasım yok. Makyajsız suratıma alışmaya başladım her şekilde "leş gibi" çirkinim zaten. Suratıma da söylendi ^.^
İnsanlara "siktir git" demeye o kadar alıştım ki kimseye ilaç olacak kadar bile katlanamıyorum. Gelip birileri ağzıma vursa  çok mutlu olurum.
Neyse bunu dinleyip azıcık mutlu olayım.
Sevgiler

2 yorum:

  1. Twitterda flemenko tweetini görünce aklıma Yiğit Özgür geldi 'Ay ben bilemenko' :D Bence çok iyi çok da güzel oldu. Meselam senin tipin de müsait. Çingene kostümlü fotonda görmüştüm o ışığı :)
    Aptallıklarına üzülme. Hepimiz şimdiki zamanda katıksız aptallarız, geçmiş olunca bakıp anlıyoruz.
    Ben de bu sabah Old Boy filminin tema müziğiyle mutlandım, tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol önerin için bakarım ona da :)
      başlayamadım ya flamenkoya. Anksiyetemi yenip kursa gittim hoca gelmedi :(

      Sil