22 Kasım 2012 Perşembe

Rockn'Roll ve Being a Loser... İkisi Beraber Mümkün mü?

axl rose reyiz
Ciddi bir başlık attım ama ciddi bir yazı olmayacak takdir edersiniz. Yukarıdaki abi rock star tanımının gerçek hayattaki karşılığı, bir de ışık vurmuş nur inmiş. Hey maşallah...
Nasıl karizmatik duruyor di mi? Mükemmel bir ses ve inanılmaz bir karizma, tüm sahneyi doldurur. Ayrıca hayatı hakkında söylenenlere göre müthiş umursamaz ve sinirli bir adam. Sırf fotoğrafı çekildi diye sahneden atlayıp seyirci dövebilecek kadar başına buyruk. Tipi kaymış ve sesi gitmiş bir şekilde(hoş bu yaz gördüm o ses bayaa toplamış kendini) son sahneye çıkmasının üstünden seneler geçmiş, eski grup üyeleri bunu terk etmişken bir anda ortaya çıkıp tüm dünyayı sallayacak bir adam bu. severim.. Hatta inanırım bu adama. Bu adam böyle devam edebiliyorsa ben de ederim diye. Well as long as axl keeps singing...
ayy kızlarrr ne cool değil mieeeaaa?
Değil cicim, değil şekerim, değil!

şu videoda gördüğünüz bu adam var ya, o tüm sahneyi dolduran hem de Freddie Mercury tribute konserinde, onun seyircileri önünde hah o, o herif seyircilerin yüzüne bakamıyor. O adam hakkında eski menajeri sahne korkusu var o yüzden sahneye hep geçer çıkar diyor. Bu adam rezil bir hayattan geliyor.
Nasıl? Duyamadım... Evet rockn'roll ve loserlık aynı bünyede olabiliyor. Ancak rockn'roll o insanı loser'lıktan sıyırabiliyor. Bu sayede en "çirkin" insanlar tanrı gibi gözükebiliyor, en sakinler bağırıp çağırabiliyor... Ama rica ederim bokunu çıkarmayın, lütfen. Dorock'ta helellööö en metalci benim diye gezmeyin lütfen. Yerim sizleri.
Rockn'Roll vaktiyle benim hayatımı kurtardı. Dalga geçmiyorum, abartmıyorum. Aşırı üzüntüden insan ölebilirmiş. Ağlayamazken, bağıramazken benim yerime bağırdıkları için teşekkür ederim. Hoş paralarını, ünlerini ve kadınlarını fazlasıyla aldılar..

Bu yazıyı yazma sebebime gelirsek aslında Kaybedenler Kulübü'nin overrated bir film olduğunu söyleyecektim. Neyse bir daha izleyeyim kesin bir şeyler yazarım. O filmin bana kattığı en yüce şey şu şarkı:

well rock 'n' roll's the only way to tell my story
i'm a rock 'n' rollin' loser till the end

=)
Çok acaip rockn'rollum geldi şu aralar. Başka türlü rahatlayacak gibi değilim. Bi süre rock müzik blogu gibi takılabilirim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder