15 Kasım 2012 Perşembe

Tutunmak Üzerine

görsel
Az önce arkadaşımla geçen bir muhabbetten:

arkadaş:  Aga ben tutunamıyorum bu hayatta dedi arkadaş BİTTİK
ben: f.ck...
arkadaş: Adam 35 yaşında işini hepsini bırakmış, ispanyol dili ve edebiyatı okuyor. Patlayacağı belli o işin.
ben: tutunamayanlar'ı okusam mı artık?
arkadaş: sen önce bir tutun da

İşte böyle. Abinin sözünü o kadar sevdim ki paylaşasım geldi. Hepimiz bir şekilde tutunmaya çalışıyoruz. Tutunamayanlarımız var hayatta. En güzel yaşayabilecekler hep en güzel ölenler. Tezer Özlü Yaşamın Ucuna Yolculuk'ta sanırım Pavese hakkında öyle demişti "Kimse senin kadar güzel ölmedi, ölüm kimseye sana yakıştığı kadar yakışmadı." diye. Garip, bir şekilde tutunmamız ve Tutunamayanlar'ı okuyacak cesareti bulabilmemiz dileğiyle... Mozart sizinle olsun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder