1 Aralık 2012 Cumartesi

Bekliyorum...


Bir zamanlar bana güç verecek bir şarkıya ihtiyaç duymuştum. Bir aşk şarkısı değildi aradığım, bir ayrılık şarkısı hiç değil... Gaz hair metal şarkıları ise hiç değil ki kendileri güç verme konusunda aşıp gitmiştir. Time for change'den Here I Go again'e kadar bir yelpazem oldu. Ancak hiçbiri şu aralar bu şarkının vurduğu kadar vurmadı.
Yazının başlığı bekliyorum olsa da kimseden bana bir şeyler göndermesini bekleyemiyorum artık. Kendi içimde bulabileceğim bu karanlıktan çıkış yolunu, tek başıma.
Bir kaç yazı önce "ben bu hayatta tutunamıyorum aga" dediğini yazmıştım bir arkadaşın bir arkadaşının. Öyle hissediyorum biraz. Kim başarmış ki tutunmayı tam olarak? Ben ve dostlarım deneyeceğiz gene de. Umarım buraya yolu düşen herkes de bir şekilde tutunur.
Dünyada müzik gibi güzel şeyler var. Axl hala şarkı söylüyor =) Güzel şeyler tükenmedikçe bir umut var değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder