20 Aralık 2012 Perşembe

Yaşamın Şiirini Çıkarmak

Suyunu çıkarmadan tabi =) 2 sene önce Şair Nurduran Duman'dan edebiyat ve diğer sanatlar dersi almıştım. İlk derste bize günlük hayatta sanatla alakalı ve güzel şeyleri fark etmemiz gerektiğini söylemiş, buna da yaşamın şiirini çıkarmak demişti. Gerçekten farkındalığımızı artıran ve sanatı disiplinlerarası okumamızı da sağlayan bir ders olmuştu. Uzun zamandır bunun değerini unutmuşum. Bu gün yeniden bu durumu yaşadım.
Malum İstanbul karlı, İstanbul buz gibi; bense hastayım. Karda, kaya düşe markete ıhlamur almaya gittim, kapının önünde de bir sigara içeyim dedim(sigara sağlığa zararlıdır!!!!) önümden arabalar geçiyor. Bir arabadan ilahi güzellikte bir gitar solo duyuldu. Led Zeppelin! Jimmy Page! Hangi şarkı olduğunu hatırlayamadım ama Jimmy Page'i nerde duysam tanırım diye artistlik yapma hakkım var. Önümden geçtiği 10 saniye boyunca bir an hava aydınlandı, kuşlar ötüştü. Şarkıyı hatırlasam paylaşırdım ama kashmir'le idare ediverin.


Bir gün elbet buraya yolu düşecek olan okur, sen böyle şeyler yaşıyor musun? Güzelliklerin farkına var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder